fredag den 23. september 2011

Vægt flyt dig så!

Jeg føler ind i mellem, at der hviler en forbandelse over mig. Min vægt siger det samme, som den gjorde for 14 dage siden. Så var der en uge, hvor jeg pludselig havde smidt 1 kilo, og så var der 14 dage før den, hvor der heller ikke skete noget. Jeg vil tro at de sidste 2 måneder har jeg været heldig at tabe mig maks. 3 kilo. Oh God, det føles ligesom at løbe i vandkanten. Det går sååå langsomt. Jeg ved ikke, hvad det er der sker med kroppen, måske har den brug for en naturlig pause? Jeg syntes, ellers at denne uge måtte der være sket en forskel. I ved man kan typisk fornemme om morgenen, om man spiste for meget eller "for lidt" dagen før. Det kan jeg i hvert fald. Hvis maven virker en anelse udspilet, så er det fordi jeg fik lige rigeligt. Hvis den er flad, eller... det vil sige at min er ret bulet, men flad'ere :)... så har man ikke spist for meget, og så er der chance for, at der er røget nogle gram. Men ak, lige meget hjælp det. Var min vægt ikke med digitaldisplay, ville jeg sværge på at viseren var rustet fast.

Efter jeg er startet på skole er jeg også begyndt at spise mere...tror jeg. Jeg spiser typisk 1 stk. rugbrød om morgenen eller en gang havregryn med mælk. Om formiddagen spiser jeg gulerødder skåret i stænger, eller 1 æble og nogle gange et af de der hjemmebagte pølsehorn. Til middag spiser jeg enten 1 pølsehorn mere, lidt flere gulerodsstænger eller hvis vi har været i køkkenet, får vi en eller anden ret, som vi har bikset sammen i løbet af formiddagen. Når jeg kommer hjem om eftermiddagen spiser jeg nogle gange 1 stykke rugbrød, eller knækbrød med marmelade eller sådan noget lignende. . . og så er der lige aftensmaden som det sidste. Jeg syntes ikke selv at det lyder som "for meget" mad i løbet af en dag, men måske?.. Måske er det bare at vente og se tiden an. Jeg håber, at der snart sker noget!...:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar