tirsdag den 13. september 2011

Hvad skal vi have til aften?

Jeg har tænkt på det siden i formiddags. Det har naget mig, som en lille sten i en sandal. Jeg havde ikke fået taget mad op til aften, og da jeg kom hjem fra skole her i eftermiddags, havde jeg stadigt ikke fundet ud af, hvad jeg skulle lave til aftensmad. Et eller andet nemt... Før jeg lagde mine spisevaner om, var det netop sådan en dag, at den havde stået på junkfood. Men sådan er det ikke mere. Jeg nægter at tage på "grilleren" efter mad! Det vil være som et skridt ud over klippekanten. Et skridt og så er det for sent. Nej, nu ved jeg hvad jeg vil lave! :)... Hønsesalat med flutes, og jeg mener, at jeg har en lækker opskrift på hønsesalat liggende på min Iphone. Jeg tror, at jeg vil filme skabelsen af denne ret og så ligge den ind på Youtube, når jeg har redigeret den :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar