mandag den 19. september 2011

Så er der ryddet op på loftet :)

Så fik jeg taget en masse billeder af en del af det 3Dkort-tilbehør, som jeg har fået samlet sammen i sin tid. Mange af tingene havde jeg aldrig brugt, de blev købt ind til, når jeg engang skulle bruge dem... hvilket blev aldrig ...   Disse billeder er bare et udpluk, af de ting jeg fandt. Hold da op, hvor har jeg skudt mange penge i det skidt. Men hva, det var jo spændende den gang. Jeg har stadig mapper med stickers, 3D-ark, vellumpapir osv osv. Jeg ved ikke helt endnu, hvordan jeg nemmest laver en annonce med disse ting.

 Nu håber jeg at der kommer lidt kroner i kassen, så jeg kan få købt lidt nyt til køkkenet. Allerede nu virker køkkenet alt for lille, til de ting som jeg gerne ville have proppet derind. Et lille køkken som vores, kommer hurtigt til at virke rodet. Man skal ikke have gang i mange potter og pander, inden det virker lidt uoverskueligt. Jeg kunne godt tænke mig en praktisk måde at opbevare skeer, piskeris, si, paletknive osv. De ting som jeg næsten har fat i hver gang jeg svinger gryderne. Problemet er at det hele er så kompakt. Der er ikke meget vægplads til at hænge noget som helst.
 Men jeg giver ikke op, det må kunne lade sig gøre på en eller anden måde. Jeg må bruge lidt længere tid til at tænke over det, så kommer ideen nok på et tidspunkt. Jeg vil gerne have skiftet alle køkkenredskaber ud med stål eller træ. Det er så dejligt at arbejde med og så skal man ikke bekymre sig om skeen ligger lidt for længe i gryden. Det der plastik har jeg ikke den store tiltro til, men det er det vi har mest af pga. at det er billigt og før hen har jeg ikke tænkt over, om det var lavet af det ene eller andet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar