søndag den 9. oktober 2011

Græskar tid!

Vi plejer godt nok ikke at fejre Halloween herhjemme. Men det ser nu sødt ud, når der er lys i de sjove udskårne græskar rundt omkring i gaderne. De sælges for 20,- kr. i den kommende uge, og det er jo ikke alverden at betale for lidt hygge. Så, min mand suste afsted i Fakta i dag, imens jeg var i færd med at lægge dej til et Foccacia brød, som vi skal have senere til en portion champignonsuppe med kyllingekødboller. Uhm... det kræver vist et indlæg for sig selv, så jeg vil ikke gå i detaljer lige nu. Jeg har tænkt på at sylte selve græskar-frugtkødet, så det ikke bare går til spilde. Hvis tiden er til det i morgen, tror jeg, at jeg vil gå i krig med kniv og gaf... eller ske må det være. I får lige et foto af den tonstunge fætter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar