mandag den 17. oktober 2011

Synges: Jeg har lynende travl...men jeg tar´den med ro...

Sikke en morgen. tidligt oppe kl. 7. Det var stadigt mørkt. Hurtig i bad og i morgenkåbe og et par tøfler. Så var jeg klar! Igår gik med.... ingenting. Hele dagen gik jeg ved siden af mig selv. Orkede intet. Så fjernsyn, læste den kommende uges reklamer. Spiste lidt. Så lidt mere fjernsyn. Ja, en rigtig lad dag. Jeg havde dårlig samvittighed over at jeg ikke fik lavet noget praktisk, men det var som at energien var væk. Pyha, heldigvis er der langt i mellem dage som disse. Jeg blev lidt bekymret for om jeg mon var ved at blive syg. Men så i dag da jeg vågnede kunne jeg mærke energien sitre helt ud i tæerne. Hurrah! Frisk igen :) Det benyttede jeg mig så af...

Bagte grovboller... Check!
Bagte grove skinkeboller... Check!
Satte et hold vasketøj over... Check!
Støvsugede i stue, køkken og gang... Check!
Kogte græskarkernerne fra den nyudhulede lygtemand... Check!
Tømte opvaskemaskine... Check!

Det var vist det...og tænk engang, dagen er blot lige begyndt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar