torsdag den 12. februar 2015

Hjemmelavet blond balayage

Det er nok ved at være et lille års tid siden, at jeg sidst har været ved frisør. Jeg blev lidt skræmt sidst jeg var afsted, for mit hår blev tyndet så meget, at jeg følte mig halvskaldet, da jeg kom hjem. Nu tør jeg ikke tage til frisør mere. Det er skørt. Så har jeg heller ikke så mange penge, da jeg studere for tiden. Gode råd er dyre... Ahaaa Youtube! Siden min sidste frisøroplevelse er det lykkedes mig at klippe, afblege og farve hår med succes efter at have set en masse forskellige videoer på youtube. Jeg har haft afbleget mit hår siden sommerferien sidste år. Nu var det så tid til lidt farve. Jeg var blevet lidt træt af det ultra blonde uden nuancer. Så var det at jeg så en video om Balayage farvning. Jeg fandt en video, som viste hvordan man selv kunne gøre det, og vupti! ... så fik jeg klaret det. Det er en meget let farvning. Jeg valgte en farve 8, som giver en mere mild overgang fra det lyse.

Jeg er glad og tilfreds med resultatet. Det er ikke sidste gang at jeg gør dette. Det er bare fedt når tingene lykkedes så godt. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar