mandag den 16. februar 2015

Værtinde kort


Så er jeg klar med min første danske kort video. Jeg startede med et ret simpelt kort som kan vedlægges en værtindegave. Jeg husker, da jeg i sin tid arbejdede i en boghandel, at vi solgte en del kort. Små og store. Jeg kom i tanke om at jeg alt for sjældent laver små kort. De mindste plejer at være A6 størrelse, og det er egentlig rigeligt stort, hvis det blot skal vedlægges en lille æske chokolade eller en blomst. 


Jeg har længe tænkt på at lave en dansk Youtube kanal, da jeg selv har haft svært ved at finde danske videoer om kort og papirklip. Så i vinterferien tog jeg mig sammen og lavede denne video:



Da jeg plejer at lave engelske videoer, føltes det lidt sært at skulle snakke dansk. Jeg tog mig selv i at snakke løs om alle mulige småting, så jeg måtte redigere en del fra, for at videoen ikke blev for lang 😊


Ingen kommentarer:

Send en kommentar