torsdag den 31. marts 2011

H&M Str. 44-54



Jeg bestiller af og til tøj på nettet. Det er et godt sted at kigge efter tøj i større størrelser, end man finder i de fleste modebutikker. Jeg har flere gange bestil tøj fra H&M. Der finder man billigt tøj, som også er smart. Man kan godt mærke på stoffets kvalitet, at det ikke er det dyreste, man har i hånden, men det holder farven godt og har som regel en god pasform. Der er typisk gået 1 uges tid fra jeg har bestilt tøjet til det havner i postkassen. Det fede ved denne side er, at de sammen med eks. en bestemt kjole, viser eksempler på accessories eller andet tøj, som passer til det valgte. Det skal lige siges, at jeg får ingen penge for at reklamere for dem - det er ikke derfor at jeg nævner dem. Kun for at give et godt råd videre. Jeg drømmer om, at forhåbentligt inden for det næste årstid, at kunne bestille tøj i den *normale størrelse* :) Men indtil da, bliver det ved *stor-moden*
Klik nedenfor for at komme direkte til tøjsektionen for str. 44-54:

http://shop.hm.com/dk/shoppingwindow?dept=DAM_BIB1&shoptype=S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar